Sticlă termos - gravată
Balon termos personalizat - 750 ml
- Termos durabil
- Cu gravură laser de înaltă calitate
- Designul dvs. prezentat pe flacon
- Păstrează băuturile la temperatura perfectă
Specificații cadouri
Material: exterior din aluminiu de înaltă calitate
Culoare: negru cu capac cu șurub din aluminiu
Inaltime: 30,4 cm
Diametru: 7,6 cm
Capacitate: 750 ml
Personalizare: cu nume și/sau text
Metoda de personalizare: gravare laser de înaltă calitate
Informații suplimentare: se recomandă spălarea mâinilor, nu este potrivit pentru mașina de spălat vase sau cuptorul cu microunde
Thermos: păstrează băuturile reci până la 24 de ore, calde până la 12 ore. Rezistent la scurgeri și cu pereți dubli.
Surprindeți-i pe cei dragi cu un termos personalizat, la îndemână, cu numele lor
Balonul nostru termos din aluminiu de înaltă calitate are o capacitate de 750 ml și menține temperatura conținutului plăcută și rece sau fierbinte, în funcție de ceea ce aveți nevoie. Flaconul negru elegant arată grozav pe orice birou sau masă. Personalizarea balonului este ușor! Pur și simplu adăugați numele sau textul la alegere în editorul nostru online și verificați previzualizarea instantanee pentru a vedea cum va arăta. Odată ce ești gata, comandă sticla. Vă vom grava apoi cadoul cu mare grijă și atenție înainte de a-l trimite la adresa dorită.
Doriți să comandați termosul cu nume pentru un grup mare de persoane, cum ar fi o companie sau un club sportiv? Vă rugăm să contactați departamentul nostru de afaceri folosind formularul de contact din partea de jos a acestei pagini.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)