Transport internațional

Livrat direct la adresa destinatarului

Fiecare cadou personalizat cu fotografie și / sau text

Transport internațional

Avem disponibile diverse opțiuni de expediere. Puteți găsi data de livrare așteptată pentru fiecare cadou lângă căpușa verde.

Livrat direct la adresa destinatarului

Doriți să surprindeți pe cineva cu un cadou frumos? Toate cadourile noastre sunt livrate fără a include o factură, astfel încât cadoul să poată fi expediat direct destinatarului.

Fiecare cadou personalizat cu fotografie și / sau text

Fiecare cadou pe care îl creăm poate fi personalizat cu fotografia și / sau textul la alegere, făcându-l cu adevărat unic de fiecare dată, pentru orice ocazie.

Pahar de whisky

Pahar de lichior personalizat - Gravat (4 bucăți)

7,746 voturi
În stoc
Cantitate
Optiuni de livrare
  • Gravat cu textul la alegere
  • Un suvenir frumos
  • Sticlă Royal Leerdam de înaltă calitate

Specificații cadouri

Informații suplimentare:
Cantitate: set de 4 bucati
Marca: Libbery
Tip: Chicago
Gravura: nume sau text; alb (rezultatul final poate fi diferit de imaginea prezentată)
Diametru: 7 cm
Inaltime: 8,5 cm
Volum: 20 cl
Prelucrare. gravare laser de înaltă calitate
Material: sticla
Extra: Rezistent la mașina de spălat vase

Doriți să gravați un logo pe sticlă și aveți nevoie de mai mult de 18 piese? Contactați echipa noastră b2b!

Oferă-ți acest pahar frumos personalizat!

Un adevărat iubitor de băuturi alcoolice trebuie să aibă cu siguranță un pahar special cu care să se bucure de el. Acest pahar personalizabil cu gravarea unui nume sau a unei fraze va fi cadoul perfect pentru toti fanii! potrivită cadou pentru orice ocazie, va oferi paharului (și persoanei care îl folosește) un plus de clasă!

Paharul are un volum de 20cl si are o inaltime de 8,5 cm. Personalizarea acestuia este foarte ușoară, editorul nostru vă va ajuta la fiecare pas.

FAQ

Personalizare și comandă

Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?
Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.

Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!

De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!

Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!

Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.

Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare

Pot alege o dată de livrare?
Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.

Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.

Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.

Plată

Cum îmi pot plăti comanda?
Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.

Cadou primit

Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?
Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.

Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!

Cadou de afaceri?

Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)

Fiecare cadou cu personalizare unică
Livrare în toată lumea
Expediat direct către destinatar

Solicitați o ofertă aici