Husă din lemn personalizată
Cutie din lemn gravat cu spațiu pentru o sticlă și 2 pahare de vin
- Gravare de înaltă calitate a numelui și/sau textului ales de dvs.
- Cutie Deluxe din lemn certificată FSC
- Include inserție de catifea pentru 2 pahare de vin
Specificații cadouri
Potrivit pentru 2 pahare de vin și o sticlă de vin de 750 ml
Personalizare: nume sau text
Amplasare personalizare: capac carcase din lemn
Metoda de personalizare: gravare cu laser de înaltă calitate
Dimensiuni exterioare: 36,5 x 30 x 11 cm
Dimensiuni interioare: 34 x 27,5 x 9 cm
Dimensiuni capac: 35,6 x 28,4 x 0,3 cm
Material carcasa: lemn certificat FSC
Informații suplimentare: include incrustație elegantă de catifea
Vă rugăm să rețineți: lemnul este un produs natural, ceea ce înseamnă că cadoul dumneavoastră poate diferi de exemplele de imagini afișate pe site
O carcasă de lux din lemn cu gravură personalizată și spațiu pentru o sticlă și 2 pahare de vin
Carcasa de lux din lemn este realizată din lemn durabil cu semnul distinctiv FSC, permițându-vă să contribuiți la gestionarea durabilă și responsabilă a pădurilor. Setul include o incrustație elegantă de catifea cu spațiu pentru o sticlă de vin și 2 pahare de vin. Este ușor să vă proiectați propria carcasă din lemn gravată! Adăugați un nume sau un text la alegere în editorul nostru sau alegeți o dată specială sau un citat cool. Vom grava apoi designul dumneavoastră în capac cu mare grijă și precizie. Creați-vă acum cutia personalizată din lemn, gata pentru șampania dorită! Vrei carcase din lemn gravate cu logo-ul tău? Pentru cantități mai mari, contactați departamentul nostru de afaceri.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)