Cub de sortare din lemn Trixie personalizat
- Jucărie clasică cu o notă personală
- Gravare cu laser de înaltă calitate
- Durabil, educațional și personal
Specificații cadouri
Marca: Trixie
Material: lemn de fag de înaltă calitate 100% certificat FSC
Dimensiuni: 15 x 15 x 15 cm
Greutate: 750 grame
Metoda de personalizare: gravare de înaltă calitate
Personalizare: cu nume sau text
Culoare gravare: lemn
Conținut: cub de sortare, 4 animale și 12 forme care pot intra și ieși din cub
Informații suplimentare:
- Toate vopselele sunt pe bază de apă și sunt sigure pentru bebeluși
- Lemnul este un produs natural, ceea ce înseamnă că cadoul dumneavoastră poate diferi ușor de imaginile de exemplu și de previzualizare
- Potrivit pentru copii de la 18 luni și peste
Din motive tehnice, nu este posibil să adăugați caractere chirilice, turcești sau speciale.
Lăsați un mic să învețe prin joacă cu propriul cub de sortare din lemn!
Cubul de sortare personalizat Trixie este realizat din lemn de fag de înaltă calitate 100% certificat FSC ®, făcându-l nu numai frumos, ci și durabil. Cubul de sortare, 4 animale drăguțe și 12 forme oferă distracție fără sfârșit. Și cel mai bun lucru este că poți personaliza cubul cu numele sau textul la alegere pentru a crea un cadou cu adevărat special. Gravura de înaltă calitate asigură că personalizarea dumneavoastră rămâne vizibilă, chiar și după ore și ore de joc.
Crearea propriului cub de sortare din lemn Trixie este ușor! Pur și simplu adăugați numele sau textul dorit în editorul nostru online și plasați comanda. Vom grava cu atenție personalizarea dumneavoastră în cadou înainte de a-l trimite la adresa dorită. Fie că este vorba de o zi de naștere, de baby shower, de Crăciun sau doar pentru distracție, această jucărie va pune zâmbetul pe chipul fiecărui copil. Mergi la distracție, creativitate și unic cu cubul nostru personalizat de sortare din lemn Trixie!
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)