Cămașă pentru bebeluși personalizată
Pălărie pentru bebeluși - Imprimată - Bej
- Designul dvs., imagine perfectă și în toată culoarea
- 100% bumbac ecologic foarte moale
- Certificat GOTS
- Completează aspectul cu o salopetă pentru bebeluși și un salopete potrivite!
Specificații cadouri
Dimensiune: Mărime unică pentru toate
Dimensiuni: Deschidere 15 cm, varful palariei este de 8 cm
Culoare: Bej
Material: bumbac, 5% lycra
Calitate: Aprox. 220 gr/m(2)
Personalizare: Cu nume sau text
Imprimare: clară și plină de culoare
Suplimentar: Pălăriile sunt pre-strânse pentru o potrivire perfectă care durează foarte mult
Certificat Oeko-Tex: Pălăriile noastre pentru copii sunt testate pentru siguranță
Pălăriile noastre pentru copii au marca de calitate GOTS (Global Organic Textile Standard) care arată că această îmbrăcăminte este fabricată din bumbac organic. Acest lucru face ca haina să fie extrem de durabilă și complet responsabilă!
Instrucțiuni de spălare: Se spală la 40°C (program de spălare delicată / spălare lână). Nu uscați cu rufe sau curățați chimic pălăria. Călcă pălăria cu imprimeu pe interior. (temperatura scazuta).
Îmbrăcați-i pe cei mici cu o pălărie drăguță imprimată pentru bebeluși
Datorită bumbacului organic moale și firului fin, pălăria pentru bebeluși este super confortabilă și de o calitate uimitoare. Și o mărime se potrivește tuturor, așa că nu aveți probleme cu dimensiuni diferite. Să-ți proiectezi propria pălărie pentru bebeluș este foarte ușor. Adăugați doar numele sau textul dorit la unul dintre modelele vesele. Apoi începem și imprimăm opera ta de artă pentru tine în cele mai frumoase culori. Fă-ți o pălărie drăguță pentru bebeluș acum!
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)