Praline Milka Ziua Mamei
Praline Milka - Ziua Mamei - Flori - 110 grame
- Designul dvs., complet imprimat pe cutia cadou
- Cu adevărat unic cu mesajul dvs. personal
- Umplute cu delicioasa ciocolată Milka
Specificații cadouri
Ciocolată: ciocolată alpină cu lapte cu umplutură de cremă
Forma: flori
Cantitate: 20 ciocolate
Greutate: 110 grame
Dimensiuni cutie cadou: 19,5 x 18 x 2 cm
Personalizare: fotografie, nume și mesaj personal
Imprimare: imagine perfectă și în culori pline
Vă rugăm să rețineți: Când temperatura exterioară este de 25 de grade Celsius sau mai mult, nu vom putea garanta calitatea ciocolatei. Dacă aveți întrebări cu privire la comenzile dvs. de ciocolată, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți.
Din motive tehnice nu este posibilă procesarea caracterelor chirilice, turcești, asiatice, arabe, grecești, scandinave și speciale.
Ingrediente: Zahăr, ulei de palmier, unt de cacao, LAPTE praf degresat, zer praf (din LAPTE ), masă de cacao, grăsime din LAPTE , emulgatori (lecitină de SOIA , E476), tartinat de ALUNE , arome. 7% LAPTE praf degresat in umplutura cu crema.
Alergeni: Conține alune de pădure, lapte și soia. Poate conține (urme de) alte nuci.
Oferă-i mamei tale Ziua Mamei pe care o merită cu această cutie cadou personalizată de ciocolată Milka!
Această cutie cadou Milka include nu mai puțin de 110 grame de delicioasă ciocolată Milka. Pralinele în formă de cadou au o umplutură gustoasă de cremă de alune-nugat, care vă va lăsa gura apă. Personalizarea cutiei de cadou este ușoară. Pur și simplu încărcați fotografia și adăugați numele și textul dorit în Editor. Asta este! Vom imprima apoi designul dvs. pe ambalaj, imaginea perfectă și în culori. Creează-ți cutia cadou acum!
Dacă sunteți interesat să plasați o comandă mare, vă rugăm să contactați departamentul nostru de afaceri pentru mai multe informații.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)