Batoane de ciocolată XL personalizate
KitKat gigant cu nume tipărit și fotografie
- Adresa de livrare la alegere
- Într-o cutie frumoasă + o carte de mesaje gratuită
- Calitate superioară
Specificații cadouri
Dimensiuni: 58,6 x 23,4 x 2,1 cm
Conținut: 16 batoane KitKat 4Fingers
Greutate: 16 x 41,5 gr
Personalizare: nume, fotografie si/sau text
Imprimare: calitate in culoare
Va rugam sa retineti ca, din pacate, cu temperaturi peste 25 de grade este greu de garantat ca cadoul ajunge in stare perfecta. Dacă vrei să știi dacă cadoul tău va ajunge în stare bună la destinație, contactează-ne, vom fi bucuroși să te ajutăm!
Ingrediente KitKat Fingers: zahăr, grâu, făină , lapte, unt de cacao, grasimi vegetale (ulei de palmier, shea), anhidru, lapte, masa de cacao, emulgator (lecitina), drojdie (bicarbonat de sodiu).
Alergeni: contine grau, lapte si cereale care contin gluten
Din motive tehnice, din pacate nu este posibil sa se foloseasca cifre, caractere chirilice, turcesti sau speciale.
Pe cine vrei să surprinzi cu acest bar uriaș personalizat KitKat?
Acest baton de ciocolată foarte mare este foarte special pentru că îl puteți personaliza. În editorul nostru puteți adăuga cu ușurință numele, fotografia și/sau logo-ul dvs. la design. Apoi faceți bara și mai personală adăugând o dedicație. Odată ce ați creat designul dvs. în editorul nostru online, ne vom ocupa apoi de tipărirea designului după cum doriți. În câteva ore, barul tău KitKat va fi gata pentru a fi livrat și împărtășit cu familia, prietenii sau oricine dorești!
Doriți să comandați o cantitate mai mare? Contactați departamentul nostru de vânzări și vă vor putea ajuta.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)