Inimă de ciocolată personalizată
- Adresa de livrare la alegere
- Într-o cutie frumoasă + o carte de mesaje gratuită
- Calitate superioară
Specificații cadouri
Aromă: ciocolată cu lapte
Stratul superior: ciocolată albă
Dimensiuni: 12 x 10,6 x 1,6 cm
Greutate: ± 175 grame
Personalizare: cu fotografie, siglă și / sau text
Imprimare: imprimare colorată comestibilă
Din motive tehnice nu este posibilă prelucrarea caracterelor chirilice, turcești, asiatice, arabe, grecești, scandinave sau speciale.
Când temperatura exterioară este de 25 de grade Celsius sau mai mare, nu putem garanta calitatea ciocolatei.
Sfaturi pentru depozitare : Poate fi păstrat până la 10 săptămâni într-un spațiu rece și întunecat, între 14-18 ° C.
Informații alergice : conține soia, lapte și poate conține urme de nuci.
Ingrediente :
Combinație de ciocolată albă și cu lapte cu imprimare comestibilă.
Ingrediente: zahăr, unt de cacao, lapte praf integral, masă de cacao, emulsifiant: lecitină de soia, aromă naturală de vanilie.
Imprimare: amidon de porumb, amidon modificat: E1422, amidon de cartofi, apă, proteine de pui uscate, lapte praf degresat, ulei de măsline, sare, agent umectant E422, emulgator: E433, coloranți: E102, E110, E122: poate afecta negativ activitatea și concentrarea copiilor, E133, E151.
Acoperire: E904. Poate conține urme de nuci și gluten. A se păstra într-un loc răcoros și uscat.
Se îndreaptă spre inima lor prin stomac, mai ales cu o inimă de ciocolată personalizată
Inima personalizată este realizată manual cu ciocolată belgiană Callebaut. Designul dvs. este adăugat unui strat superior de ciocolată albă, care permite culorilor să apară. Nu arată doar bine, are și un gust delicios. Tot ce trebuie să faceți este să adăugați personalizarea în Editor. Vom imprima apoi designul dvs. pe ciocolată. Creați-l acum!
Inimă de ciocolată cu logo? Contactați departamentul nostru de afaceri pentru întrebări de afaceri.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)