Ciocolată de lux în cutie cadou
Bomboane de ciocolată personalizate în cutie cadou (36 bomboane)
- Adresa de livrare la alegere
- Într-o cutie frumoasă + o carte de mesaje gratuită
- Calitate superioară
Specificații cadouri
Ciocolată: făcută manual
Cantitate: +/- 36 bomboane de ciocolată
Dimensiuni: 22,4 x 22,2 x 4,3 cm
Imprimare: pe ambalaj, imagine perfectă și în culori
Personalizare: cu fotografie și / sau text
Arome: de la hibiscus-portocaliu exotic la praline tradiționale
Atenție: unele bomboane conțin alcool
Ingrediente: zahăr, unt de cacao, masă de cacao, lapte praf, frișcă, sirop de glucoză, unt, alune, migdale, arahide, cafea, ceai, diverse arome, alcool, condimente, fructe confiate, nucă de cocos, orez pufos, miere, ghimbir, emulgator (lecitină din soia), vanilie (în cantități diferite).
Informații alergice : conține lapte / lactoză, nuci, soia, arahide.
Mai multe informații despre ciocolata Geruba:
Geruba lucrează exclusiv cu ciocolată de înaltă calitate certificată UTZ de la Callebout, Belcolade și Valrhona. Această ciocolată este de cea mai înaltă calitate, deoarece este monitorizată cu atenție pe tot parcursul procesului. Ciocolata certificată UTZ provine de la fermieri care au grijă de oameni și mediu și sunt experți în procesul de la fasole la ciocolată.
Ciocolatele personalizate într-o cutie de cadou de lux sunt cadoul perfect pentru orice ocazie
Cutia de cadou de lux cu personalizarea dvs. conține bomboane delicioase realizate manual. Aceste bomboane de ciocolată sunt făcute cu ciocolată de comerț echitabil, care este certificată UTZ. Vă puteți crea cutia de cadouri personalizată în câțiva pași simpli. Tot ce trebuie să faceți este să adăugați numele și / sau fotografia la alegere la unul dintre desenele unice, terminând cu un mesaj personal pentru a vă completa surpriza. Vom imprima apoi designul dvs. pe ambalaj! Începeți să personalizați acum!
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)