Bloc din lemn pentru cutite personalizat
Bloc de cuțite din lemn (inclusiv set de cuțite)
- Adresa de livrare la alegere
- Într-o cutie frumoasă + o carte de mesaje gratuită
- Calitate superioară
Specificații cadouri
Marcă: Richardson Sheffield
Material: lemn de fag de înaltă calitate
Dimensiuni: 9 x 16 x 32,5 cm (inclusiv cuțite)
Personalizare: cu nume sau text
Amplasare personalizare: stânga
Metoda de personalizare: gravură laser de înaltă calitate
Culoarea gravurii: maro închis
Curățarea: vă sfătuim să spălați mâinile
Informații suplimentare: lemnul este un produs natural. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. poate arăta ușor diferit decât în exemplele de imagini.
Mai multe informații despre setul de cuțite:
- Cuțit de legume, cuțit pentru friptură, cuțit de tăiat, cuțit de bucătar, cuțit de pâine, cuțit de sculptură, furculiță, cuțit zimțat și foarfece
- Cuțitele au o lamă ascuțită manual
- Cuțitele sunt fabricate din oțel inoxidabil de înaltă calitate
- Cu mâner confortabil special conceput
Acest bloc de cuțite din lemn gravat este cel mai bun obiect de bucătărie
Blocul tău personalizat pentru cuțite este realizat din lemn de fag frumos. Pentru a completa surpriza, blocul de cuțite vine cu un set luxos de cuțite din 9 piese, realizat din oțel inoxidabil de înaltă calitate. Crearea unui bloc de cuțite rece este ușoară. Pur și simplu adăugați numele sau textul la alegere la unul dintre designurile elegante. Vom începe apoi să lucrăm și să vă gravăm creația în partea laterală a blocului cu grijă și precizie. Creați acum blocul de bucătărie gravat!
Vrei să comanzi cantități mai mari? Vă rugăm să contactați departamentul nostru de afaceri pentru informații suplimentare.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)