Servere personalizate pentru salate de bambus
- Gravare cu laser de înaltă calitate
- Personalizate individual
- Gravare cu laser de înaltă calitate
Specificații cadouri
Material: bambus
Dimensiuni server: 30 x 8 x 2 cm
Personalizare: text gravat, fiecare server poate fi personalizat individual
Culoare gravare: lemn
Informații suplimentare: numai pentru spălare manuală, nu este potrivit pentru mașina de spălat vase
Vă rugăm să rețineți: bambusul este un produs natural, ceea ce înseamnă că cadoul dvs. poate diferi ușor de exemplul și imaginile de previzualizare afișate.
Din motive tehnice, nu este posibil să adăugați caractere chirilice, turcești, grecești, asiatice sau speciale.
Surprinde-i pe cei dragi cu serverele de salata de lux din bambus, gravate cu textul la alegere!
Indiferent dacă doriți să faceți o surpriză mirilor în ziua nunții, să felicitați o prietenă pentru noua ei casă sau să le oferiți părinților dvs. un cadou personalizat pentru aniversarea lor, serverele de salată cu bambus gravat sunt întotdeauna o opțiune excelentă. Nu numai că sunt durabile și ecologice datorită utilizării bambusului, dar au și propria ta gravură specială în lemn. Acest lucru face ca cadoul tău și mai unic și îi conferă un aspect natural, autentic.
Ceea ce face acest set de salată din bambus și mai special este că fiecare ustensilă poate fi personalizată individual. Aceasta înseamnă că ați putea avea nume gravate, un mesaj scurt sau o dată specială. Gravura textului este realizată într-o culoare frumoasă a lemnului care se potrivește perfect cu materialul din bambus. Bambusul este un material natural și durabil care necesită puțină întreținere. Este mai puternic decât lemnul și mai puțin dăunător mediului. Personalizarea serverelor de salată de bambus este ușor! Pur și simplu introduceți numele și/sau textul dorit în editorul nostru online. Vă vom asigura gravarea atentă și vă vom trimite cadoul la o adresă la alegere. Ce mai astepti? Hai! Hai! Hai!
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)