Gluhwein Engelsglut
Vin fiert în cutie tipărită - Engelsglut
- Designul dvs., imaginea perfectă și în toată culoarea
- Nu mai puțin de 1 litru de vin fiert delicios
- În cutie de lemn de lux cu capac glisant și incrustare
- Cel mai gustos cadou pentru sărbători!
Specificații cadouri
Personalizare: cu fotografie, nume, siglă, text și / sau colaj
Amplasarea personalizării: pe capacul carcasei din lemn
Imprimare: imagine perfectă și în culori
Mai multe informații despre vinul fiert:
Nume: Engelsglut
Conținut: 1 litru
Țara de origine: Germania
Procentul de alcool: 8,5%
Caracter: Engelsglut este fructat și liniștitor dulce. Preparat după o rețetă veche din vin roșu plin de corp cu afine și condimente fine.
Cum pregătiți mai exact vin fiert?
Se toarnă vinul fiert în tigaie și se încălzește la aproximativ 70 de grade Celsius. Adăugați scorțișoară, anason stelat sau portocală uscată după gust.
Notă: nu lăsați vinul fiert să fiarbă.
Sărbătoriți sărbătorile cu o sticlă delicioasă de vin fiert în cutie din lemn imprimată
Carcasa de vin de lux este realizată din lemn certificat FSC durabil, ceea ce înseamnă că contribuiți la gestionarea durabilă și responsabilă a pădurilor. Deliciosul vin fiert este plasat în interior. Este ușor să creați propria carcasă de vin tipărită. Pur și simplu adăugați fotografia, numele și / sau textul dorit în Editor. Vom imprima apoi designul tău pe capacul carcasei de vin, o imagine perfectă și în toată culoarea. Creați vinul fiert personalizat acum!
Vrei să comanzi cantități mari? Vă rugăm să contactați departamentul nostru de afaceri pentru informații suplimentare.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)