Set cadou vin personalizat - Oude Kaap
set de vin în cutie gravată - Oude Kaap - Alb, roșu și roz
- Adresa de livrare la alegere
- Într-o cutie frumoasă + o carte de mesaje gratuită
- Calitate superioară
Specificații cadouri
Personalizare: cu nume sau text
Amplasarea personalizării: pe capacul carcasei din lemn
Gravură: gravare laser de înaltă calitate
Dimensiunile carcasei: 36,5 x 30,2 x 11 cm
Dimensiunile capacului: 35,6 x 28,4 x 0,3 cm
Lemnul este certificat FSC
Mai multe informații despre vinuri:
Marcă: Oude Kaap
Conținut: 750 ml per sticlă
Țara de origine: Africa de Sud
Oude Kaap alb:
Struguri: Chenin, Colombard și Sauvignon
Caracter: Albul Oude Kaap este proaspăt și fructe cu note florale Vinul perfect de zi cu zi.
Oude Kaap roșu:
Struguri: Cinsault, Ruby, Merlot și Cabernet
Caracter: Oude Kaap roșu este un vin tânăr, fructat. Se asociază bine cu mesele ușoare.
Oude Kaap roz:
Strugură: Pinotaj
Caracter: Oude Kaap rosé este proaspăt și moale. Se asortează bine cu grătarul.
Pe cine vei surprinde cu un delicios set de vin Oude Kaap într-o cutie de vin gravată de lux?
Cutia de vin de lux conține o sticlă delicioasă de vin roșu Oude Kaap, alb Oude Kaap și vin rosé Oude Kaap și este realizată din lemn certificat FSC durabil, ceea ce înseamnă că sprijiniți gestionarea durabilă și responsabilă a pădurilor. Crearea carcasei de vin gravate este ușoară. Pur și simplu adăugați numele sau textul dorit în Editor. Vom graba designul dvs. în capacul din lemn al carcasei cu mare grijă și precizie. Creați-l acum!
Pentru cantități mari, vă rugăm să contactați departamentul nostru de afaceri.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)