Set cadou vin - Belvy - Roșu, alb și roz
Set cadou pentru vin în cazul - Belvy - Roșu și alb
- Designul dvs. în imprimare colorată în calitate foto HD
- Cele mai delicioase vinuri, selectate pentru dvs.
- Piept de lux din lemn de pin cu capac glisant
- Cele mai frumoase modele pe panouri dure de înaltă calitate
Specificații cadouri
Personalizare: cu fotografie, nume, siglă sau colaj
Amplasarea personalizării: pe capacul carcasei din lemn
Imprimare: imprimare colorată ascuțită
Dimensiuni carcasă din lemn: 36,5 x 20,6 x 11 cm
Dimensiuni capac capac din lemn: 35,6 x 18,9, x 0,3 cm
Carcasa din lemn este realizată din lemn certificat FSC.
Mai multe informații despre vinuri:
Marcă: Belvy
Conținut: 750 ml
Țara de origine: Franța
Alb alb:
Tipul de struguri: grenache, sauvignon și chardonnay
Caracter: Albul de belvedere are un gust proaspăt și moale. Fructat, cu arome de flori albe. Delicios ca aperitiv. Se asociază bine cu salate, pește și crustacee
Red roșu:
Tipul de struguri: grenache, merlot și cabernet
Caracter: Roșu de belvedere are un gust fructat, neted, cu arome de fructe roșii și o notă de condimente. Se asociază bine cu preparate din carne și brânză și, de asemenea, face un aperitiv delicios.
Pe cine vei surprinde cu un set cadou de vin alb și roșu Belvy?
Aceste sticle delicioase de vin Belvy sunt adăugate carcasei de lemn de lux, care este personalizată cu designul dumneavoastră. Proiectarea propriului tău vin este ușor! Pur și simplu adăugați fotografia, un nume sau un text preferat în Editor. Nu doriți să alegeți între mai multe fotografii grozave? Apoi creați un colaj unic. Vom imprima designul dvs. pe carcasă în toată culoarea. Creează-ți vitrina personală acum!
Doriți să comandați vinuri cu logo-ul dvs.? Contactați departamentul nostru de afaceri pentru informații suplimentare.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)