Salentein Primus Malbec & Chardonnay
Set de vinuri cu etichete personalizate - Salentein Primus - Malbec și Chardonnay
- Adresa de livrare la alegere
- Într-o cutie frumoasă + o carte de mesaje gratuită
- Calitate superioară
Specificații cadouri
Personalizare: cu fotografie, logo, nume, colaj sau text
Amplasarea personalizării: pe etichetă
Imprimare: imagine perfectă și în culori
Dimensiuni etichetă vin: 8 x 10 cm
Include o husă de lemn de lux cu capac glisant și incrustare neagră
Lemnul folosit pentru realizarea carcasei din lemn este certificat FSC
Mai multe informații despre vinuri:
Salentein Primus Malbec
Tip: roșu, intens și complex
Conținut: 750 ml
Țara de origine: Argentina
Strugură: Malbec
Caracter: Primus Malbec are arome de fructe coapte și mure. Se asociază bine cu preparate din carne, vânat și brânzeturi.
Salentein Primus Chardonnay
Tip: alb, fin și complex
Conținut: 750 ml
Țara de origine: Argentina
Strugură: Chardonnay
Caracter: Primus Chardonnay are note moi de măr, miere și vanilie. Se asociază bine cu bibanul de mare, tonul, vițelul și puiul la grătar.
Pe cine vei surprinde cu un set de cadouri din vin Salentein cu etichete personalizate?
Setul de vinuri de lux include o sticlă delicioasă de vin alb Salentein și vin roșu Salentein, cu propriile etichete personalizate. Crearea etichetelor personalizate pentru vin este ușoară. Pur și simplu adăugați fotografia, sigla, numele sau textul la alegere în Editor. Vom imprima apoi designul dvs. pe etichete, o imagine perfectă și în culori. Creați-l acum!
Pentru cantități mari, vă rugăm să contactați departamentul nostru de afaceri.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)