Salentein Merlot
Salentein Merlot - Cutie personalizată
- Designul dvs. în imprimare colorată în calitate foto HD
- Cele mai frumoase modele pe panouri dure de înaltă calitate
- Comodă de lux din lemn de pin cu capac glisant și incrustare
- Inclusiv o sticlă de dimensiuni complete cu cele mai bune vinuri
Specificații cadouri
Personalizare: pe capac
Imprimare: color în calitate foto HD
Dimensiuni cutie: 36,5 x 12 x 11 cm
Dimensiuni capac: 36,5 x 10,2 x 0,3 cm
Extra: cutia de lemn este certificată FSC
Mai multe informații despre acest vin:
Nume: Salentein Merlot
Țara de origine: Argentina
Tipul de vin: roșu
Strugură: Merlot
Caracteristici: Aroma dulce de afine cu note de ierburi, mentă și lemn de cedru. Acest vin este robust, fructat, structurat și perfect echilibrat.
Un sfat de la noi: Acest vin va gusta frumos cu carne roșie, miel, pateu și diverse brânzeturi
Oferiți o sticlă delicioasă de Merlot Salentein într-o cutie de lemn de lux!
✔ Poate fi comandat pe bucată
✔ Cutie de vin personalizată și personalizată cu fotografie, text sau siglă
✔ Asigurați-vă ușor și rapid cu cele mai frumoase modele
✔ Calitate foto HD și imprimare color
Surprindeți-vă partenerul, cei mai buni prieteni, părinții, vecinii sau rudele cu o sticlă minunată de Merlot într-o cutie de vin personalizată. Puteți adăuga imaginea dvs. preferată, textul dulce sau numele la desenele uimitoare, care vor fi imprimate pe capac. Cutia de lemn este certificată FSC, această marcă internațională reprezintă gestionarea durabilă a pădurilor. Cu o sticlă personalizată din băutura lor preferată, veți surprinde cu siguranță beneficiarul fericit al cadoului dvs. în multe ocazii. Pentru că într-adevăr nu există un cadou mai bun decât un cadou unic și personal cu care să luați un toast.
Cât de special este că puteți comanda o sticlă individuală de vin. Astfel puteți descoperi deliciile și calitatea diferitelor noastre vinuri, fără obligația de a cumpăra o cutie completă. Dacă doriți să comandați cantități mai mari din acest cadou personalizat pentru băuturi, vă rugăm să contactați departamentul nostru de afaceri. Le-ar plăcea să vă ajute cu comanda dvs.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)