Salentein Malbec
Set cadou vin cu pahar - Salentein Malbec - Capac gravat
- Textul tău a fost gravat pentru totdeauna în capacul de lemn
- Ochelari speciali rafinați de Royal Leerdam
- Cufăr de lemn de lux, cu capac glisant și incrustare
- Inclusiv o sticlă de dimensiuni complete cu cele mai bune vinuri
Specificații cadouri
Marcă: Royal Leerdam
Tip: L'Esprit
Secțiune transversală: 8,5cm
Înălțime: 20,5cm
Volum: 37cl
Tipul de pahare: pahare de vin alb
Mai multe informații despre vin:
Nume: Salentein Malbec
Volum: 750 ml
Țara: Argentina
Strugură: 100% Malbec
Tipul de vin: roșu
Personaj: Un gust intens și distinct, un adevărat argentinian cu clasă.
Surprindeți pe cineva cu acest set de cadouri de vin de lux cu capac gravat. Noroc!
✔ 1 sticlă de vin Salentein Malbec
✔ În cutie de lemn de lux cu capac glisant
✔ Cea mai bună gravură în capacul de lemn
✔ Comanda minimă a unui set
✔ Cutia de vin din lemn are certificarea FSC
O sticlă de vin este un cadou foarte potrivit pentru multe ocazii. Dar acest set de cadouri are cu siguranță ceva extra special. La urma urmei, puteți personaliza pe deplin capacul husei de vin de lux! Alegeți dintre unul dintre modelele speciale și adăugați un nume sau un text la alegere. Creația ta va fi ulterior gravată în capac cu dragoste. Acest cadou de vin de lux, în combinație cu o sticlă delicioasă de Salentein Malbec și două pahare de vin frumoase Royal Leerdam, va garanta că va aduce un zâmbet pe destinatarul norocos, cuplului fericit sau colegului tău preferat. Designul dvs. unic va face acest cadou un adevărat ochi! De asemenea, un cadou foarte elegant pentru relațiile (de afaceri).
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)