Salentein Malbec
Pachet de vin Salentein Malbec cu 2 pahare gravate
- Ochelari speciali rafinați de Royal Leerdam
- Textul tău a fost întotdeauna cu laser în sticlă
- Cufăr de lemn de lux, cu capac glisant și incrustare
- Inclusiv o sticlă de dimensiuni complete cu cele mai bune vinuri
Specificații cadouri
Tipul de pahare: pahare de vin alb
Marcă: Royal Leerdam
Tip: L'Esprit
Diametru: 8,5cm
Înălțime: 20,5cm
Conținut: 37cl
Tipul de vin: alb
Extra: se poate spăla în vase
Mai multe informații despre vin:
Nume: Salentein Malbec
Conținut: 750 ml
Țara: Argentina
Strugură: Malbec
Tipul de vin: roșu, puternic și robust
Caracter: Arome de prune coapte, cacao și vanilie. Un gust intens și puternic cu fructe negre, fructe de pădure, ciocolată și tonuri de stejar. Cu un final lung.
Extra: Cutie de vin din lemn cu certificat FSC
Oferiți cadou un pachet de vin Salentein Malbec cu pahare gravate într-o cutie din lemn!
✔ 1 sticlă de vin Salentein Chardonnay
✔ În cutie de lemn de lux cu capac diapozitiv
✔ Comandabil de la 1 bucată
✔ Înfășurat într-un cadou frumos ambalat cu card cadou suplimentar gratuit
✔ Un pachet de vin cu pahare gravate este întotdeauna o idee bună!
Oferirea unui pachet de vin ca cadou este adesea puțin obișnuită. Dar cu acest Salentein Malbec vei surprinde pe toată lumea, deoarece pachetul conține și două pahare de vin de la Royal Leerdam. Acest cadou devine extra personal, deoarece poți să gravezi ochelarii cu propriul tău text! În plus, puteți alege unul dintre modelele noastre speciale pentru ochelari. În acest fel puteți face pachetul de vinuri mai unic și puteți oferi cuiva un cadou de vin original și elegant!
Cu acest pachet de vin Salentein puteți face fiecare cină completă, iar paharele de vin gravate vor arăta uimitoare pe masa de cină. Dar pachetul de vinuri cu pahare gravate este, de asemenea, un produs minunat de oferit în dar! Fie că dați pachetul de vin cuiva care a împlinit 50 de ani, un coleg, ca cadou de afaceri sau ca modalitate de a mulțumi cuiva, cu acest pachet de vin de lux cu pahare gravate veți avea întotdeauna un cadou special.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)