Vin personalizat - Oude Kaap
Oude Kaap Red - În carcasă gravată
- Designul dvs. în gravură laser de înaltă calitate
- Cel mai delicios vin, selectat pentru tine
- În cutie de lemn de lux cu capac glisant și incrustare
Specificații cadouri
Această sticlă de vin roșu sud-african are un succes garantat! Acest vin tânăr și fructat este popular de ani de zile datorită gustului său fructat și simplu. Acesta este un vin pe care oricine îl poate aprecia. Aroma de cireș roșu a strugurilor Cinsaut, Ruby Cabernet și Merlot sare într-adevăr.
Despre acest vin:
Vinurile din Oude Kaap își găsesc originea în frumoasa vale Franschhoek, unde din 1693 Munții abrupți Drakestein au jucat un rol important în producția de vinuri de calitate. Determinarea, persistența, pasiunea și inovația au modelat, de asemenea, producția de vin pe proprietate și acest patrimoniu continuă să fie onorat de o nouă generație de producători de vin.
La crearea vinurilor Oude Kaap, vinificatorii folosesc doar cele mai bune fructe din regiune, deoarece esența unui vin bun este fructul. Pentru a determina care cuvinte ar trebui selectate pentru vinurile Oude Kaap, vinificatorii din această proprietate mențin un contact intens cu cultivatorii și utilizează un proces de selecție foarte strict.
Acest vin tânăr și fructat este popular de ani de zile datorită gustului său fructat și simplu. Acesta este un vin pe care oricine îl poate aprecia. Aroma de cireș roșu a strugurilor Cinsaut, Ruby Cabernet și Merlot sare într-adevăr. Un mic procent de Cabernet Sauvignon completează acest amestec pentru a conferi vinului mai multă coloană vertebrală.
Pe cine vei surprinde cu o sticlă delicioasă de vin roșu Oude Kaap într-o cutie gravată?
Faceți-vă cadoul deosebit de special și creați-vă propria carcasă de lemn de lux cu numele sau textul dvs. Avem o gamă largă de vinuri. Veți fi sigur că veți găsi aici o sticlă de vin delicioasă pentru fiecare beneficiar norocos. O alegere pentru a se potrivi tuturor gusturilor!
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)