Salentein Primus Chardonnay
Salentein Primus Chardonnay - Etichetă personalizată
- Designul dvs. în imprimare colorată în calitate foto HD
- Cele mai bune vinuri, selectate special pentru dvs.
- Completați-vă cadoul cu cutie de lux din lemn
Specificații cadouri
Nume: Salentein Primus Chardonnay
Țara de origine: Argentina
Tipul de vin: alb
Strugură: 100% Chardonnay
Caracteristici: Echilibrul perfect dintre tonurile de fructe și lemn este de remarcat în acest Chardonnay neted și strălucitor. De asemenea, puteți gusta aromele de pere, citrice, miere, unt și caramel.
Un sfat de la noi: un adevărat tovarăș de masă pentru pește, carne albă și păsări de curte. De asemenea, surprinzător de bine cu vitel sau porc, în combinație cu un sos cremos.
O sticlă delicioasă de Salentein Primus Chardonnay cu etichetă personalizată!
✔ Poate fi comandat pe bucată
✔ Etichetă personală și personalizată cu fotografia, textul sau sigla dvs.
✔ Asigurați-vă ușor și rapid cu cele mai frumoase modele
✔ Calitate foto HD și imprimare color
Surprindeți-vă partenerul, cei mai buni prieteni, părinții, vecinii sau rudele cu o sticlă minunată de Salentein Primus Chardonnay cu o etichetă personalizată. Puteți adăuga imaginea, textul dulce sau numele dvs. preferate la desenele uimitoare. Cu o sticlă personalizată din băutura lor preferată, veți surprinde cu siguranță beneficiarul fericit al cadoului dvs. în multe ocazii. Pentru că într-adevăr nu există un cadou mai bun decât un cadou unic și personal cu care să luați un toast.
Cât de special este că puteți comanda o sticlă individuală de vin. Astfel puteți descoperi deliciile și calitatea diferitelor noastre vinuri, fără obligația de a cumpăra o cutie completă. Dacă doriți să comandați cantități mai mari din acest cadou personalizat pentru băuturi, vă rugăm să contactați departamentul nostru de afaceri. Le-ar plăcea să vă ajute cu comanda dvs.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)