Set cadou Rene Schloesser cu pahare
Set cadou sampanie cu pahare - René Schloesser (750ml)
- Adresa de livrare la alegere
- Într-o cutie frumoasă + o carte de mesaje gratuită
- Calitate superioară
Specificații cadouri
Cantitate: 2
Marcă: Royal Leerdam
Model: L'Esprit
Înălțime: 21,5cm
Capacitate: 21cl
Personalizare: cu nume sau text
Amplasarea personalizării: pe o parte a fiecărui pahar
Finisaj: gravură laser de înaltă calitate
Mai multe informații despre luxoasa cutie din lemn:
Dimensiuni carcasă: 36,5 x 30,6 x 11 cm
Dimensiuni capac: 35,6 x 28,4 x 0,3 cm
Carcasa din lemn este realizată din lemn certificat FSC.
Mai multe informații despre șampanie:
Nume: René Schloesser
Tipul de vin: spumant
Conținut: 750 ml
Țara de origine: Franța
Tipul de struguri: Pinot Noir, Chardonnay, Pinot Meunier
Caracter: Șampania René Schloesser are un gust delicios. Cu arome de mere, caise și fructe uscate. Merge perfect cu stridiile.
Extra: Paharele pot fi personalizate separat.
Noroc! Sărbătoriți viața cu un set de cadouri de șampanie de lux, cu pahare gravate
Carcasa de lux este realizată din lemn certificat FSC durabil. Aceasta înseamnă că faceți tot posibilul pentru a sprijini gestionarea durabilă și responsabilă a pădurilor. Aceasta conține o sticlă delicioasă de șampanie și două pahare de șampanie elegante. Personalizarea propriilor pahare este ușoară. Pur și simplu adăugați textul în Editor. Vă vom grava creația în sticlă cu grijă și precizie. Creați acum setul de cadouri pentru șampanie!
Vrei să comanzi cantități mai mari? Vă rugăm să contactați departamentul nostru de afaceri pentru informații suplimentare.
FAQ
Personalizare și comandă
Ce este personalizarea și cum funcționează acest lucru pe site?Puteți începe să vă faceți cadoul făcând clic pe butonul „Începeți să personalizati”. În editorul nostru de cadouri, puteți personaliza cadoul complet în conformitate cu dorințele dvs.: adăugați propria imagine și / sau text. Dacă doriți, puteți opta și pentru un design cool pentru a vă face cadoul cu adevărat unic.
Personalizarea este inclusă în preț?
Prețul afișat pe site include personalizarea cadoului dvs. Frumos și clar!
De unde știu dacă poza mea are calitatea potrivită?
Vrem să ne asigurăm că sunteți complet mulțumiți de cadoul dvs. De aceea, este important să folosiți fotografii de înaltă calitate. Dacă nu sunteți sigur de calitatea imaginii dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți și să includeți fotografia dvs. împreună cu cadoul pe care doriți să îl comandați. Ei pot verifica calitatea pentru dvs.!
Ce formate pot încărca?
Încărcați fișiere JPG și PNG în editorul nostru. Este prea tehnic sau aveți o imagine cu un alt format pe care doriți să îl utilizați? Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți. Sunt bucuroși să vă ajute, astfel încât să puteți face cadoul dorit!
Cadoul meu este împachetat?
În prezent, nu avem un serviciu de ambalare a cadourilor pentru a vă împacheta cadoul. Livrăm cadourile noastre într-un ambalaj festiv. Aceasta înseamnă că cadoul dvs. este gata pentru a fi oferit sau că poate fi trimis direct destinatarului.
Timp de livrare, opțiuni de livrare și costuri de livrare
Pot alege o dată de livrare?Nu este posibil să selectați o anumită dată de livrare.
Care este timpul de livrare și când îmi primesc cadoul?
Datele de livrare preconizate pot fi găsite pe pagina produsului.
Ce opțiuni de livrare pot alege?
Aceasta variază în funcție de cadou / comandă. La finalizarea comenzii vi se vor afișa metodele de expediere disponibile în coșul de cumpărături.
Plată
Cum îmi pot plăti comanda?Oferim următoarele metode de plată: iDeal, Paypal, card de credit și transfer bancar manual. În cazul transferului bancar manual, vă rugăm să rețineți că procesarea durează până la 3 zile lucrătoare și va întârzia datele de livrare preconizate.
Cadou primit
Ce se întâmplă dacă cadoul nu este pe deplin pe placul meu?Regretăm profund că darul tău nu îți place. Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți, aceștia sunt bucuroși să vă ajute să găsiți o soluție adecvată.
Factura este trimisă împreună cu comanda?
Nu este trimisă nicio factură odată cu comanda dvs. Veți primi întotdeauna factura în e-mailul de confirmare și o veți găsi oricând în contul MySurprise. Aceasta înseamnă că puteți primi cadoul direct destinatarului, făcându-l o adevărată surpriză!
Cadou de afaceri?
Vrei să comanzi un număr mai mare din acest cadou? Vă rugăm să luați legătura și să primiți o ofertă de preț instantanee. Suntem disponibili în zilele lucrătoare de la 09:30 - 22:00 (EET)